02 mars, 2013

Nu även på Facebook

Fick tidigare en förfrågan om jag fanns på Facebook. Ja det gör jag nu. Sök på den enögde NH supportern så finns jag där. Sidan är precis ny och ni får gärna fylla på den med bilder, länkar och annat som ni sitter på.

Ni som inte har Facebook men använder twitter kan hitta mig här:

@NBrunelius

Nu är det snart högsäsong på silly season och jag ska försöka hänga med i svängarna. Du får gärna hjälpa till genom att maila mig rykten och annat av intresse på nhtyckaren@hotmail.com


Nu kör vi!

2 kommentarer:

  1. hittar den inte? hittar bara Nh Bloggarn men det är väl nån annan? kan du inte lägga till en länk för när man söker på "den enögde nh supporten" kommer inget upp. Funkar det för nån annan?

    SvaraRadera
  2. Jag hittar den i alla fall. Sök på Den enögde..... som sagt.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.