20 februari, 2013

Vi kör lite silly......

Det märks att silly season redan har smugit igång lite försiktigt här i östra Södermanland. Det kom två rykten till bloggen för ett par dagar sedan. Två spelare ryktas vara aktuella för nya klubbar tills nästa säsong. Men med tanke på att det handlar om spelare som fortfarande är i säsong så att säga så vill jag inte släppa några namn ännu. Respekt till mig! Nej men skämt åsido så respekterar jag att spelarna har annat att fokusera på nu och det kan ju handla om helt felaktiga rykten, även om källan ofta har haft rätt tidigare. Jag återkommer till dessa när det blir aktuellt.

En annan ”observation” landade precis hos bloggen dock. Nyköpings Hockeys ordförande har setts äta lunch/middag med Leif Strömberg i dag. Ett långskott men ”Strumpan” är ju ledig och visst skulle det vara en drömvärvning. Fast jag tror att det handlade om något helt annat om det ens har skett. Men sug på den kära hockeyvänner J

Jag finns på twitter: 
@NBrunelius bara så ni vet!

2 kommentarer:

  1. Har tydligen ramlat in anbud till spelare i NH också till nästa säsong.

    SvaraRadera
  2. Ett förtydligande, det är inte NH som varit och ryckt i dessa två spelare jag skrev om.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.