28 november, 2012

Dagens dubbel


God kväll gott folk. Sitter lite tight i kväll och kommer inte hinna med någon införmatch analys. Men en dubbel har jag i all hast slängt in och den ser ut som följer.

**********

Att förvalta en 1000-lapp


Åker – Nyköpings Hockey X (4,85) Motivation slår nästan klass så jag chansar på ett OT avgörande i kväll. Nyköping får tillbaka några spelare och det kan räcka till ett X. 4,85 lockar!

Nacka – Järfälla 2 (2,05) Järfälla jagar Åker och jag tror verkligen inte att de tänker förlora poäng mot Nacka i kväll. Nacka sakar enligt uppgift dessutom sin bästa spelare i kväll. Carl Olsson. Bortavinst här.

Totalt odds: 9,94 x 200:- Ev utdelning 1988,50:- Kvar i kassan efter dagens spel: 900:-

Jag håller tummarna.

Återkommer efter matcherna med kommentarer kring streckstriden.

1 kommentar:

  1. Dagens dubbel = dagens fail!!!!!!
    TASKINEN Dömer matchen. Tyvärr orkar jag inte makulera.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.