07 juli, 2012

Paketvärvning version 2.0

Jensen och Planeby är version 1.0. Kan Waldehagen och Lindlöf vara version 2.0? Som någon redan har nämnt i kommentatorsfältet i mitt tidigare inlägg så är Waldehagen och Lindlöf bästa vänner och dessutom är de tillsammans med varsin tvillingsyster. Kan det bli så att polarna följs åt även den här säsongen kanske? Det är rent spekulativt men jag var ju skeptisk och hade jätte fel när jag tippade version 1.0, den här versionen vågar jag inte tippa men jag vet absolut vad jag vill. Fast å andra sidan har ju inte Asplöven sagt sitt än vad det gäller de två vännerna. Vad jag har fått erfara skall Lindlöf ge sitt svar senast på måndag. Ett skriftligt kontraktsförslag har han i alla fall fått. 

/Hatar mygg men älskar ljumna sommarkvällar. (det måste vara version 3.0)

2 kommentarer:

  1. Haha vem är myggen och vem är sommarkvällen?

    SvaraRadera
  2. Nja det var ju inte riktigt så jag tänkte. Mer ett paketpris. :-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.